Rola alufelgi w tuningu optycznym

Jazda samochodem to prawdziwa rozrywka dla prawdziwego fana motoryzacji. Najodpowiedniej, jeśli poza dużą mocą skrytą pod maską, posiadany przez nas samochód odznacza się z tłumu ciekawym wyglądem. W tym względzie ze wsparciem przybywa nam tuning optyczny.

Felga aluminiowa to podstawa

Ze znanych rozwiązań w arsenale wizualizacji aut znakomite efekty można uzyskać za pomocą kół ze stopów. Po zamontowaniu odpowiednich alufelg samochód może nabrać design’y takie jak niekonwencjonalność, innowacyjność lub cech rajdowych. Dział alufelg jest nadzwyczaj bogaty w zestaw modeli, od typowych pięcioramiennych po egzemplarze z wieloma finezyjnymi formami ramion.

Dobranie trafnego wzoru felgi do typu karoserii samochodu nie narzuca konieczności korzystania z dobrej inwencji czy zmysłu artystycznego, bowiem każdy dobry wytwórca podsuwa ciekawe akcesorium w postaci konfiguratora kół. Taka wirtualna przymierzalnia to niezastąpiony sposób na weryfikowanie jak wybrane obręcze kół będą łączyły się z naszym samochodem.

Rozmiar w tuningu

Kluczowym przedmiotem przy dopasowaniu obręczy z aluminium, które mają podnieść atrakcyjność wizualną, jest ich rozmiar. Podniesiona średnica obręczy to bardziej utrwalony rezultat docelowy. Dopasowując średnicę felg bezdyskusyjnie trzeba się kierować predyspozycjami technicznymi tuningowanego czterośladu i wygodą jazdy. Zamontowanie felgi aluminiowej o większej średnicy od wyposażanych fabrycznie wiąże się m.in. z koniecznością zastosowania opon o zredukowanym profilu, co nie jest nadto trafne na naszych dziurawych jezdniach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *